poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Ćwiczenia cardio

Hej, dzisiaj chciałam się z Wami podzielić ćwiczeniami cardio, które najczęściej wykonuję. Dodam, że nie lubię się zmuszać do ćwiczeń i wybrałam tylko te, które mi odpowiadały, więc jeżeli Tobie będzie robiło się źle i niewygodnie jakieś ćwiczenia, po prostu zmień filmik i szukaj czegoś odpowiedniego dla siebie :)

Zacznijmy od tego: co to jest cardio? Jest to trening wytrzymałościowy, który poprawia wydolność serca, wytrzymałość organizmu, wzmacnia układ krążenia no i oczywiście poprawia nastrój :) Ten rodzaj ćwiczeń polega na utrzymaniu przez dłuższy czas odpowiedniego tętna. Musi być ułożony tak, aby angażować do pracy wszystkie grupy mięśni. Gdy nasz trening cardio będzie dość długi i umiarkowany, nasz organizm zacznie spalać tłuszcz (po koło 30 stu minutach ćwiczenia).

Filmiki, które zamieszczę nie są długie, zatem jeżeli nastawicie się na trening spalający tkankę tłuszczową, to włączcie sobie ze 2/3 zestawy ćwiczeń i róbcie jeden po drugim, a taki 15sto minutowy polecam zrobić nawet dla lepszego nastroju czy po prostu pobudzenia mięśni z rana.

1. Domowy aerobik - jest go bodajże około 15 odcinków (polecam dla początkujących). Są to jedne z pierwszych ćwiczeń, które zaczynałam  robić w całej swojej 'fit' karierze. Uważam, że są one przyjemne i wygodne.



2.
\\


3.


4.


5.


6.



7.


8.


9.


10.

Nie zapominajcie o rozciąganiu ;)



No to idę robić poranny trening!
Trzymajcie się.




2 komentarze:

  1. super ;) od razu serducho lepiej działa ;)
    a wstawisz jakiś np. zeby ćwiczyc codziennie po kilka minut i zeby zrzucic w tydzien 2, 5 kilo cos w tym stylu ;) z góry serdecznie dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Sprawa ze spadkiem wagi jest trochę bardziej rozległa. Te ćwiczenia są dobre na odchudzanie, jeżeli robiłoby się je ponad 25 minut (ja zalecam 40 minutowe treningi) + do tego mała dieta i nie jedzenie przed snem i spadek masy ciała gwarantowany :)

    OdpowiedzUsuń