Warzywa z fetą i jajko sadzone - obiad w 20 minut

Niestety, póki co nie mam czasu na ambitniejsze i bardziej wyszukane gotowanie, gdyż zaliczeń na studiach coraz więcej, szczególnie przed świętami. Mam tylko nadzieję, że pod koniec przyszłego tygodnia wszystko wróci do normy i w końcu trochę sobie pogotuję :)


Na szybki obiad mogę polecić Wam mieszankę warzywną, do której możemy wkroić fetę, a do tego jajko sadzone.
Obiad sycący i bardzo zdrowy. 
( podobny posiłek nadaje się do spożycia na kolację)
Wszystko przygotowałam w około 20 minut.

- Najpierw dusimy warzywa
- W międzyczasie kroimy fetę
- Przyprawiamy warzywa ulubionymi ziołami (ja w tym przypadku miałam mieszankę włoską)
- Pod koniec gotowania warzyw, zabieramy się za zrobienie jajka sadzonego.
- Wykładamy na talerz i konsumujemy :)







Na koniec w ramach ciekawostki: 10 powodów, dla których warto jeść siemię lniane:



Zapraszam do polubienia fanpage bloga na fb: KLIK. 


Komentarze

Popularne posty