Kasza gryczana z marchewką i groszkiem

  Ostatnimi czasy gotuję bardzo mało, dlatego nie pojawił się żaden przepis. Koniecznie muszę dodać coś do działu ' Recenzje ', może jest jakiś produkt, o którym chcielibyście przeczytać? 

Dzisiaj na szybkości ugotowałam prosty i szybki obiad. Poszłam na łatwiznę jak tylko się dało, więc jest to bardziej inspiracja niż przepis.

Składniki na 1 porcję:
- Ugotowana kasza gryczana: tutaj wedle upodobań, ja użyłam połowy woreczka.
- Mieszanka warzywna: marchew z groszkiem. W mojej mieszance było tyle groszku, co kot napłakał, więc dodałam jeszcze 3 łyżki groszku konserwowego. Dodam, że mieszanka nie była mrożona, tylko zwykła, pakowana. Myślę, że są takie dostępne w prawie każdym osiedlowym sklepie, w cenie około 2 złotych za opakowanie.
- Przyprawy: płaska łyżeczka papryki mielonej słodkiej, 1/3 łyżeczki oregano, sól, pieprz.

+ Jajko sadzone

Przygotowanie: Wszystko wrzucamy na patelnię, zalewamy połową szklanki wody. Po 10 minutach dodajemy przyprawy i trzymamy danie na ogniu jeszcze około 5 minut. W międzyczasie warto zrobić sobie na oddzielnej patelni jajko sadzone i zdrowy obiad gotowy. 


  • Jak widać: danie dobre dla wegetarian, a jeżeli jesteś mięsożercą, to nic nie stoi na przeszkodzie by podsmażyć pierś z kurczaka czy szynkę bez kości i dodać do całości.
  • Taki posiłek nadaje się do zapakowania w pudełeczko i zjedzenia poza domem.  




Komentarze

  1. Mniam. Uwielbiam zarówno kaszę jak i jajko :)
    Pozdrawiam,
    http://fit-healthylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty