Pomysły na kanapki cz. II

  Moi drodzy, wybaczcie za tą niesamowicie długą przerwę w dodawaniu postów. Nie z własnego wyboru, miałam ostatnio nawał pracy i obowiązków, dlatego gotowanie i przyjemności poszły w odstawkę. Prosto z serca powiem, że stęskniłam się za wrzucaniem inspiracji i przepisów na bloga, dlatego postaram się teraz konsekwentnie i regularnie dodawać posty :) Dzisiaj zacznę od 10 inspiracji na kanapki - nic specjalnego, ale poczułam wewnętrzną potrzebę wstawienia postu. Podczas wstawiania zdjęć odkryłam, że w żadnej z kanapek nie ma mięsa, co jest zupełnie przypadkowe, nie widzę przeszkód, by modyfikować moje pomysły :) 
  Jeszcze z takich nowostek - mam nadzieję, że już w najbliższym miesiącu jakość zdjęć się poprawi, gdyż przymierzam się do zakupu nowego aparatu - do tej pory umieszczałam tu głównie zdjęcia robione moją cyfrówką. 

1) Z serem żółtym i warzywami (sałata, papryka, oliwki) oraz ze śmietankowym serkiem w plasterkach + warzywa (ogórek konserwowy, papryka, oliwki, sałata)



2) Z serem białym (ser biały, jogurt naturalny, łyżeczka oleju lnianego) + daktyle + banan


3) Z masłem orzechowym i bananem oraz z dżemem wiśniowym i bananem



4) Z ketchupem, ogórkiem i jajkiem


5) Z serem twarogowym i dżemem truskawkowym


6) Z jajecznicą z dodatkiem kukurydzy i ketchupu - polecam to połączenie :)


7)  Z serkiem twarogowym w plasterkach i warzywami (sałata, ogórek, papryka, szczypiorek) - czuć smak wiosny :)


8) Z serek twarogowym z dodatkiem oleju lnianego, dżem porzeczkowy, banan, kiwi, a druga kanapka z serkiem śmietankowym w plasterkach, ogórkiem świeżym i papryką. 


9) Z serkiem kremowym i domowym dżemem porzeczkowo-truskawkowym


10) Z serkiem pleśniowym, a zamiast masła olej lniany - idealny, zdrowszy zamiennik masła + mix (ogórek świeży i ogórek konserwowy)


Komentarze

Popularne posty