Przegląd ziarnistego instagrama | 1

  W związku z tym, że nie każdy posiada i nie każdy przegląda instagrama, postanowiłam regularnie robić mały przegląd mojego IG zamieszczając przepisy na niektóre posiłki. Ot co, w celu inspirowania. Nie są to potrawy trudne, posiłki często się powtarzają, ale w innych odsłonach. Urozmaicanie diety, to podstawa! :) 


1) Domowy chlebek graham, będący podstawą do poniższych kanapeczek. Przepis na chleb na pewno pojawi się oddzielnie. Robię chleby na drożdżach, ale chciałabym w końcu zrobić na zakwasie. Za każdym razem jak próbuję zrobić zakwas, to mi kiśnie :( W przeciągu najbliższego miesiąca postaram się zrobić prawdziwy zakwas i zamieszczę 3 przepisy na domowe chlebki. 



2) Kanapki z: jajkiem sadzonym, plasterkiem szynki i plasterkiem sera żółtego - tak właśnie komponuję śniadania jak nie mogę się zdecydować na co mam ochotę 😅 Do tego pomidor malinowy, resztka awokado i szczypiorek. 



 3) Bezglutenowe ciacha na bazie dyni z dodatkami: żurawina, wiórki kokosowe i surowe ziarno kakao. 



4) Przepyszne śniadanie/II śniadanie na bazie tapioki i owsa. 
Przepis: tapiokę moczyć w ciepłej wodzie ok. 5 min i kolejno ugotować. Po ugotowaniu będzie miała konsystencję żelu - polecam dodać do niej łyżeczkę miodu pszczelego i wymieszać. Podczas gotowania tapioki namoczyć płatki owsiane górskie (3 łyżki) w ciepłej wodzie i wymieszać z niewielką ilością ksylitolu. 
- Układać warstwowo: tapioka, banan, płatki owsiane, masło orzechowe. Wierzch posypałam płatkami kokosa i polałam syropem daktylowym. 


5) Mój ulubiony obiad podczas grypy: kasza jaglana w sosie chrzanowym z sałatką na bazie: mixu sałat, kukurydzy, serka pleśniowego i ogórka kwaszonego. 
Sos chrzanowy: łyżeczka chrzanu + 3 łyżeczki jogurtu naturalnego
Sos na sałatkę: 1 łyżeczka musztardy, 1 łyżka stołowa oliwy z oliwek, 1 łyżeczka soku z cytryny. 
Przepyszności! 



https://www.instagram.com/ziarnista/
Zapraszam na IG po więcej inspiracji. 

Komentarze

Popularne posty