Roladka z piersi z kurczaka

Niedługo pora obiadowa, więc szybko podrzucę Wam pomysł na roladkę z piersi kurzej z duszonymi pieczarkami i żółtym serem + warzywa. Idealny, zdrowy i syty obiad.
Chciałam zrobić więcej zdjęć podczas przygotowania, ale niestety obiektyw ciągle zostawał zaparowany i w skutku tego zdjęcia nie wyglądają dość apetycznie.

No więc do przygotowania takiej porcji potrzebujemy:
- Połowę pojedynczej piersi z kurczaka
- Duszone pieczarki z cebulą (Ja miałam już wcześniej uduszone około 25 dag. a do roladki potrzeba około 2 łyżki)
- Plaster żółtego sera
- Przyprawy: zioła prowansalskie, pieprz ziołowy, szczypta pieprzu cayenne, papryka mielona słodka
- Olej do smażenia



Przygotowanie:

Jeżeli chodzi o duszone pieczarki, to wystarczy pokroić je w kostkę, odrobinę posolić, popieprzyć i włożyć do garnka z łyżką oleju. Po około 10 minutach wkroić 1 cebulę pokrojoną w kostkę. Pieczarki powinny dusić się około 25 minut.

Roladka:
- Rozbijamy pierś tłuczkiem (dość cienko, ale ostrożnie by nie zrobić dziurek)
- Przyprawiamy (z obu stron) podanymi wyżej przyprawami
- Nadziewamy (tylko środek) farszem pieczarkowym i nakładamy ser
- Rolujemy roladkę (aby się nie rozpadła możemy spiąć ją wykałaczką)
- Smażymy na oleju


Ja podałam z kukurydzą, pieczarkami i odrobinę podduszoną marchewką.





Komentarze

Popularne posty