piątek, 17 października 2014

Śniadaniowa kasza jaglana z bakaliami

Ostatnio wszystkie przepisy 'na szybko', mało skomplikowane, ale może kogoś z Was zainspirują do przyrządzenia własnego posiłku.
Dzisiaj pomysł na pyszne i zdrowe śniadanie:
Kasza jaglana z dodatkami.
Przygotowanie:
 Na 1 osobę gotujemy około 4 łyżki kaszy jaglanej - ja ugotowałam wieczorem, żeby z rana zbyt długo nie czekać. W trakcie gotowania dodałam kilka kropel aromatu migdałowego - co jest dość istotne, bo tworzy się fajny posmak kaszy. Polecam też z innymi aromatami. 
- Rano zagotowujemy szklankę mleka i wsypujemy ugotowaną kaszę.
- Mieszamy, aby wszystko się ładnie połączyło. 
- W trakcie gotowanie można dodać: siemię lniane, płatki owsiane - zwiększymy sobie skład witamin śniadania :)
- Jeżeli całość będzie już idealnie połączona, to zdejmujemy z ognia. 
- No i oczywiście dodatki: w zasadzie dowolne; u mnie zawsze banan - nadaje on słodyczy. W tej wersji: czekolada, mieszanka bakaliowa, pestki dyni, odrobina dżemu i twarożku delikatnego. 
Jest to jedna z moich ulubionych wersji śniadań. Pyszna, zdrowa i sycąca. 





Tutaj wygląda trochę jak 'papka', ale smakuje obłędnie.



Właściwości kaszy jaglanej podawałam już przy przepisie na ciasto jaglane, jeżeli ktoś byłby zainteresowany, to zapraszam tutaj: http://ziarnista.blogspot.com/2014/09/ciasto-jaglane.html

2 komentarze:

  1. hej, od jakiego czasu sledze twój blog. Mam pomysl jak mozesz go urozmaicic np. dania za ok. 5 zł czy cos takiego to super pomysł. z góry dziekuje jezeli docenisz mój pomysł i bede oczywiscie mile zaskoczona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie miałam już taki pomysł, aby tworzyć podobne posty, bo myślę nad urozmaicaniem bloga, także pewnie podobne notki będą się pojawiały. Chwilowo mam mały zastój w prowadzeniu bloga z powodu braku czasu, ale wszystko postaram się nadrobić :D Oczywiście dziękuję za poradę.

      Usuń