Sałatka warzywo-owocowa

  Idealna do lunchboxa, sycąca, zdrowa, szybka w przygotowaniu i pyszna. Czego więcej chcieć od jedzenia? Chyba niczego, więc zachęcam do skorzystania z przepisu :) W tym poście po raz pierwszy postanowiłam dodać wartości odżywcze całego posiłku, a to między innymi dlatego, że zaczęłam pilnować swojej diety. Udało mi się kilka dni nie jeść słodyczy, z czego jestem dumna, bo od II klasy liceum dzień w dzień pakowałam w siebie tonę cukru, ale na szczęście problem powoli zostaje zażegnany. 



Składniki na jedną dużą porcję lub 2 mniejsze:
- 70-80 g mixu sałat
- 40 g sera pleśniowego (wybrałam wersję light)
- 100 g winogron
- 40 g suszonej żurawiny
- 2 łyżki oleju lnianego + łyżka siemienia lnianego 

Przygotowanie:
Oczywiście nie ma tu żadnej filozofii, wystarczy przekroić winogrona i ser pleśniowy na mniejsze kawałki. Wszystko razem wymieszać, dodać olej lniany i gotowe. 










493 kcal
Białko: 13,3 g
Tłuszcz: 26,2  g
Węglowodany: 52,8 g
Błonnik: 5,2 g

Przypomnę, że kalorie podliczone są na całą sałatkę, czyli jak zjemy jej połowę, te wartości znacznie się obniżą. Po za tym są to same dobre kalorie, więc nie obawiajcie się przytycia! :)

Komentarze

Popularne posty